Page 10 of 15 FirstFirst ... 8 9 10 11 12 ... LastLast
Results 181 to 200 of 282

Thread: Project what the f@@k have I done.

  1. #181
    Join Date
    Jan 2017
    Location
    KEIGHLEY
    Posts
    298
    Opinions please. Standard flat centre caps or raised BBS caps?




    It's all shits and giggles until someone giggles and shits!

  2. #182
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    worthing
    Posts
    4,466
    flat.

  3. #183
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    Bognor
    Posts
    529
    They stick out far enough as it is !!



    So use the BBS one's !!

    And add some razor blades, for better ankle slashing of pedestrians

  4. #184
    Join Date
    Apr 2014
    Location
    North Wales
    Posts
    1,563
    Flat for me the bbs centres look good straight on but not from the side imho
    Last edited by tontoe; 11-01-2018 at 05:24 PM.
    Life is just a game we play!!

    My build http://www.vwcaddy.com/showthread.ph...er-cover-caddy

  5. #185
    Join Date
    Jan 2017
    Location
    KEIGHLEY
    Posts
    298
    Quote Originally Posted by InferdRhythm View Post
    They stick out far enough as it is !!



    So use the BBS one's !!

    And add some razor blades, for better ankle slashing of pedestrians
    It's all shits and giggles until someone giggles and shits!

  6. #186
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Valhalla
    Posts
    4,915
    Sticky out ones.


    I do always go against the grain though.

  7. #187
    Join Date
    Jan 2017
    Location
    KEIGHLEY
    Posts
    298
    So 2 all, hmm
    It's all shits and giggles until someone giggles and shits!

  8. #188
    Join Date
    Nov 2014
    Location
    Arundel
    Posts
    599
    FLAT! the bbs caps look like you’ve stuck an aerosol cap over the hub nuts lol

  9. #189
    Join Date
    Jan 2017
    Location
    KEIGHLEY
    Posts
    298
    Quote Originally Posted by Mike.F View Post
    FLAT! the bbs caps look like you’ve stuck an aerosol cap over the hub nuts lol
    It's all shits and giggles until someone giggles and shits!

  10. #190
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Valhalla
    Posts
    4,915
    Quote Originally Posted by Mike.F View Post
    FLAT! the bbs caps look like you’ve stuck an aerosol cap over the hub nuts lol
    It’s all about being different, different is good

  11. #191
    Join Date
    Nov 2014
    Location
    Arundel
    Posts
    599
    Different is Good

    127AA564-9210-40AC-A668-B89E57C8BF7F.jpg

    the the bbs look like chariots of fire

    but I understand we all differ in taste and thankfully in the world of Caddy’s thats good

  12. #192
    Join Date
    Jan 2017
    Location
    KEIGHLEY
    Posts
    298
    Quote Originally Posted by Mike.F View Post
    Different is Good

    127AA564-9210-40AC-A668-B89E57C8BF7F.jpg

    the the bbs look like chariots of fire

    but I understand we all differ in taste and thankfully in the world of Caddy’s thats good
    Yep, want them
    It's all shits and giggles until someone giggles and shits!

  13. #193
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    worthing
    Posts
    4,466
    Quote Originally Posted by Elroy View Post
    It’s all about being different, different is good
    You still got the de badged grill fitted?

  14. #194
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Valhalla
    Posts
    4,915
    Quote Originally Posted by worthingcaddy View Post
    You still got the de badged grill fitted?
    Yep and I like it

  15. #195
    Join Date
    Jan 2017
    Location
    KEIGHLEY
    Posts
    298
    Quote Originally Posted by Elroy View Post
    Yep and I like it
    good for you pal
    It's all shits and giggles until someone giggles and shits!

  16. #196
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    cornwall
    Posts
    1,838
    Flat !

  17. #197
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    in wiffy viral quarantine
    Posts
    15,533
    Quote Originally Posted by sallyandsean View Post
    Might be missing something, what's a bellend sticker?
    Ahh pm me your address and I'll send you one

  18. #198
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    worthing
    Posts
    4,466
    Quote Originally Posted by Elroy View Post
    Yep and I like it
    Give it time haha

  19. #199
    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Sweden
    Posts
    146
    I like the BBS ones apart from them sticking out so much, i would rock them all day on these wheels with deep dishes, but with this setup flat is the way to go imo

  20. #200
    Join Date
    Jan 2017
    Location
    KEIGHLEY
    Posts
    298
    Well some will like it and some won't but decided to go with the sticky out ones for now just to be different
    It's all shits and giggles until someone giggles and shits!

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •